• banner di pagina

Cosa hè u plywpood

Plywoodhè unu di i materiali cumunimenti utilizati per i fabricatori di mobili, è hè una spezia di tavola basata in legnu.Un gruppu di veneers sò generalmente incollati inseme secondu a direzzione di u granu di lignu di strati adiacenti perpendiculari à l'altri.I pannelli multistrati sò generalmente disposti simmetricamente da i dui lati di a capa centrale o di u core.A lastra fatta da a vernice dopu à l'incollatura hè criss-crossed secondu a direzzione di u granu di lignu, è pressatu in cundizzioni di riscaldamentu o senza riscaldamentu.U numaru di strati hè in generale un numeru imparu, è uni pochi anu numeri pari.A diffarenza di e proprietà fisiche è meccaniche in a direzzione verticale è horizontale hè chjuca.Comu cumunimenti usati sò pannelli multi-strati cum'è bordu di trè strati è tavulinu di cinque strati.I pannelli multistrati ponu migliurà l'utilizazione di u legnu è sò un modu maiò di salvà u legnu.Pò esse ancu usatu cum'è materiale per aerei, navi, treni, automobili, custruzzione è scatuli di imballaggio.
Plywood, cunnisciutu ancu com'è trè-plywood è trè-ply board, hà diversi nomi per diverse strati.Sicondu u grossu di 3-9 cm, pò ancu esse chjamatu 3-9 cm bordu.I so vantaghji è svantaghji dipendenu principalmente di e materie prime.U prezzu di ogni tavola 1.2 * 4m di Liu Anxin hè 10-20 yuan.È u mogany è u poplar sò più prezzu.
A cosa principale utilizata in a dicurazione di a casa hè a vernice di plywood, vale à dì, a vernice di legnu solidu assai fina hè stata incollata nantu à u plywood in a fabbrica.U plywood di impiallacciatura hè faciule d'utilizà, è u prezzu hè più prezzu di l'acquistu di l'impiccatura sè stessu è lascià u squadra di custruzzione incolla.
E specificazioni di plywood sò listessi cum'è quelli di mudelli di custruzzione, in fondu: 1220 × 2440mm, è e specificazioni di spessore generalmente includenu: 3, 5, 9, 12, 15, 18mm, etc. L'arburi principali sò: canfora, salice, pioppo, eucalyptus è cusì.
U plywood hà una bona forza strutturale è una bona stabilità.Hà i vantaghji di materiale ligeru, alta forza, bona elasticità è tenacità, resistenza à l'impattu è à a vibrazione, facilità di trasfurmazioni è pittura, insulazione, etc. U plywood cuntene assai cola, è u trattamentu di sigillatura di u bordu deve esse fattu durante a custruzzione per riduce. a contaminazione durante u ghjornu.


Tempu di Postu: Mar-15-2023