• banner di pagina

Chì ghjè u plywood WBP?

Legnu WBPhè un compensatu di impiallacciatura di alta qualità fatta cù cola impermeabile.Differisce da u plywood marinu in quantu à i requisiti di clearance core.
In l'industria di u plywood, u terminu WBP significa Weather and Boil Proof invece di Water Boil Proof.
L'acqua bolle hè stata faciule.Parechje tavulini di plywood di prezzu standard ponu facilmente passà 4 ore d'acqua bollente o 24 ore si u pianu hè pressatu bè.L'impermeabilizazione hè più difficiuli, postu chì esige chì u plywood sia umitu è ​​seccu in intervalli per simule u tempu di pioggia.
A funzione più impurtante di u plywood WBP hè l'impermeabilizazione.U plywood WBP si mantene bè in u sole è a pioggia.
Legnu compensatu WBP fattu di colla fenolica / melamina
U plywood hè custruitu di trè o più fogli di legnu (chjamati veneers) incollati, cù ogni strata disposta in angulu drittu à u granu di u prossimu.Ogni plywood hè cumpostu da un numeru imparu di veneers.L'hatching incruciatu di u velu di u legnu rende u plywood più forte cà i tavulini è menu propensu à u warping.
U plywood WBP hè unu di i tipi di plywood più durable.A so cola pò esse melamine o resina fenolica.Per esse cunsideratu di qualità esterna o di qualità marina, u plywood deve esse pruduttu cù cola WBP.U megliu plywood WBP deve esse fattu cù cola fenolica.
U plywood WBP fattu cù melamine regulare invece di fenolicu mantene a laminazione per 4-8 ore in acqua fogera.A cola di melamina d'alta qualità pò sustene l'acqua bollente per 10-20 ore.A cola fenolica premium pò sustene l'acqua bollente per 72 ore.Hè devi esse nutatu chì a durata di u tempu chì u plywood pò sustene l'acqua fogera senza delamination dipende ancu da a qualità di u plywood veneer.
WBP hè pensatu per l'usu esternu
A maiò parte di e fonti si riferiscenu à WBP cum'è Water Boiling Proof, ma questu hè un pocu sbagliatu.WBP hà sviluppatu u standard in u Regnu Unitu è ​​​​hè specificatu in u Standard di l'Istituzione di Standards Britannici 1203: 1963, chì identifica quattru classi di colla di plywood basatu nantu à a so durabilità.
WBP hè a cola più durable chì pudete truvà.In ordine decrescente di durabilità, altri gradi di cola sò resistenti à coccia (BR);resistente à l'umidità (MR);è internu (INT).U plywood WBP currettamente formulatu hè l'unicu plywood cunsigliatu per l'usu esternu, secondu l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite.U plywood WBP hè pensatu per l'usu esternu cum'è a custruzzione di case, rifugi è coperchi, tetti, pavimenti di cuntainer, casseforme di cimentu è più.
Chì ghjè u plywood waterproof?
Ancu s'è a ghjente usa assai a parolla, ùn ci hè micca un plywood impermeable."Impermeabile" generalmente significa chì u plywood hà un ligame fenolicu permanente chì ùn si deteriorà micca in cundizioni umidi.Questu ùn farà micca u plywood "impermeable" cum'è l'umidità passa sempre per i bordi è a superficia di i tavulini.


Tempu di post: May-04-2023