• banner di pagina

Laminated Veneer Lumber (LVL) Caratteristiche, Pruprietà è Applicazioni

Legname à placage stratifié (LVL)hè un legnu d'ingegneria d'alta resistenza prodottu da l'incollamentu di più impiallacciature di impiallacciatura strata per strata cù adesivi.LVL hè statu sviluppatu per utilizà novi spezie è arburi più chjuchi chì ùn ponu micca esse usatu per fà u legnu solidu serratu.LVL hè un materiale di custruzzione di costu è sustenibile chì furnisce una alta forza strutturale è affidabilità quandu hè utilizatu in applicazioni strutturali.

Laminate Veneer Laminate (LVL) Caratteristiche
LVL appartene à a categuria Structural Composite Lumber (SCL) è hè fattu da impiallacciatura, strisce o fogli di legnu seccu è classificatu.
I veneers sò stratificati è uniti cù un adesivo resistente à l'umidità.I vernici sò stack in a listessa direzzione, vale à dì chì u granu di u legnu hè perpendiculare à a durata di u biancu (un biancu hè u tavulinu cumpletu in quale sò impilati).
U vernice utilizata per fà LVL hè menu di 3 mm di spessore è prodotta cù a tecnulugia di spin-peeling.Questi veneers sò ben preparati, scanned per difetti, analizati per u cuntenutu di umidità è tagliate cù cisori rotanti à una larghezza uguali à 1,4 m per a produzzione LVL.
LVL hè suscettibile à putreri quandu espostu à un altu cuntenutu di umidità o utilizatu in spazii senza ventilazione.Per quessa, LVL deve esse trattatu cù un conservatore per prevene a decadenza o infestazione in tali applicazioni.
LVL pò esse sawed, nailed è drilled with tools cumuni.I buchi ponu ancu esse perforati in questi membri per i servizii di stallazione.
I fogli o blanks LVL sò fabbricati in spessori da 35 à 63 mm è in lunghezze finu à 12 m.
A resistenza à u focu LVL hè simile à u legnu solidu è a carbonizazione hè lenta è prevedibile.I prezzi varienu secondu u tipu di legnu utilizatu è a dimensione di i membri.
Siccomu i veneers in LVL sò orientati in a listessa direzzione, sò particularmente adattati per a custruzzione di fasciu.I travi LVL anu a lunghezza, a prufundità è a forza per trasportà in modu efficiente carichi nantu à longu spazii.
Vantaghji di LVL
LVL hà una forza dimensionale eccellente è u rapportu pesu-forza, vale à dì, LVL cù dimensioni più chjuche hà una forza più grande di u materiale solidu.Hè ancu più forte in quantu à u so pesu.
Hè u materiale di legnu più forte in quantu à a so densità.
LVL hè un pruduttu di legnu versatile.Pò esse usatu cù plywood, legnu o bordu di filamenti orientati (OSB).
Sicondu u fabricatore, LVL pò esse fabbricatu in fogli o billette di quasi ogni dimensione o dimensione.
LVL hè fabricatu da materiale di legnu di qualità uniforme è difetti minimi.Dunque, e so proprietà meccaniche ponu esse facilmente predichendu.
LVL pò esse customizati secondu e esigenze strutturali.
Applicazione di LVL in Architettura
LVL pò esse usatu per a fabricazione di travi in ​​I, travi, culonni, lintelli, marcature stradali, intestazioni, pannelli di rim, casseforme, supporti di pavimentu è più.Comparatu à u legnu solidu, l'alta resistenza di LVL face una scelta cumuni per a custruzzione di truss, purlins, truss chords, pitched rafters, è più.
LVL richiede esigenze di manipolazione è almacenamentu adattati per evità prublemi di deformazione.Ancu s'è LVL hè prezzu di pruduce, hè bisognu di un altu investimentu iniziale di capitale.
/tavola di mobili/


Tempu di Postu: Apr-10-2023